loading...
به بهترین هاخوش امدید

اوای عشق

سخته

امروز هم میگذرد…



بظاهر آرام و بیصدا…



ولی

 


طوفان و آشوبی که در دلم هست نمیگذرد…

 


درد میکشم اما



 " ﺗﻮ " چشمانت را ببند



سخت است بدانم میدانی و بیخیالی...

 

طاقت خوندن این متن عاشقانه و غمگین رو داری؟؟|www.shadifun.com

 

مهم نیست نوشته های درهم و برهم مرا بخوانی یا نه

 

 

من برای دل خسته ام می نویسم

 

 

می خواهی بخوان... می خواهی نخوان...

 

 

فقط خواهش میکنم اگر خواندی

 

 

عاشقانه هایم را به " او " تقدیم نکن

 

 

همین...

 

[ یکشنبه 18 خرداد1393 ] [ ] [ تنها... ] [ نظر بدهید ]

عشق یک طرفه

 هر روز…

 

 

این عشق یکطرفه را طی میکنم…

 

 

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار…

 

 

نترس…!

 

 

جریمه اش با من!

 

 

 

هیچ وقت با کسی که دوسش داری طولانی قهر نکن

 

 

چـ ـــــــــــ ـــــــ ـــــ ــــ ـــ ــ ـ ـ ـونــــــ ــــ ـــ ــ ـ ــ

 

 

بــــی تــــــو زنــــــدگی کــــردن و یــاد می گیره ...!!!

 

[ شنبه 17 خرداد1393 ] [ ] [ تنها... ] [ 3 نظر ]

بها

بهای  سنگینی دادم تا فهمیدم:

 

 

کسی را که قصد ماندن ندارد باید راهی کرد....

 

عکس عاشقانه

 

دل تنگـــی...

 


مزخــرف ترین حالــت یک انســان!

 


واسه کســایی که نیســتن!

 


کــه نبــودنشــون مث ِ ی ِ پـُتــک تو مغــزت مـی کــوبه!

 


کــه چــرا رفــتن...؟!

 


کــه چــرا نــمونــدن...؟!

 

[ جمعه 16 خرداد1393 ] [ ] [ تنها... ] [ 6 نظر ]

دلتنگ


آهسته بیا  چیزی هم ننویس

 

 

نظر هم نگذار همان که بخوانی بس است

 

 

 من به بی محلی آدمها عادت دارم

 
 
 
 

این روزها دلتنگکه نه !



محتاج صدای تواًم



باور کن این یکی دیگر شعر نیست ...!

 
 
[ پنجشنبه 15 خرداد1393 ] [ ] [ تنها... ] [ 3 نظر ]

حکایت

حکایت عاشقانه من کوتاه است

 

 

من عاشق او بودم :

 

 

و او  عاشق او بود ...

 

 

 

روزـها ... ساعتــها ...בقیقـ ه ـها ... و حتـﮯ لحظـ ه ـها ...
 


تنهــا بـراـی ِ رسیدלּ بـﮧ یڪـ چیـــز سپَرـی مـﮯشونـב
 


رسیــدלּ بـﮧ رویــایـﮯ اَز جنــس ِ تــــــ♥ــو

 

 

[ دوشنبه 12 خرداد1393 ] [ ] [ تنها... ] [ 2 نظر ]

تنها

تا حالا تنها يه جاي نشستي؟



بي سر صدا توي خودت شكستي؟



حس خجالت بشينه رو چهره ت از اين كه فكر كني اضافي هستي...



تا حالا شده چيزي ببيني دلت بخواد كور بشي و نبيني؟



واسه پنهون كردن گريه هات زير بارون بدون چتر بشيني؟

 

 

http://www.ipics.ir/wp-content/uploads/1374139175657711_large.jpg

 

تلخ است



همه فکر کنند سرت شلوغ است



و تنها خودت بدانی چقدر

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نظر من هر اهنگی ارزش گوش دادن نداره باید اهنگ های قشگ گوش داد این اهنگ ها رامی توانید ازاین سایت دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برای سلامتی اقا امام زمان چند صلوات می فرستیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 1,339
  • بازدید سال : 9,277
  • بازدید کلی : 173,857