loading...
به بهترین هاخوش امدید
سجادکشتگر بازدید : 3952 نظرات (0)

مثل قدیم

 

بازم مثل قدیم روبه روی همیم یه قهوه ی تلخ رو میز که نداره طعمی شروع کن بگو توام حال منو داری یا که نه خیلی خوب و سر حالی بگو من که همش واسه حرفات پایه بودم به ظاهر خوب از درون تیکه پاره بودم بگو بازم مثه همیشه می شنوم من ولی به خدا نداری حرف بیشتر از من این منم بدیا تو خونم رخنه کردن دیگه مثل قدیم نیستم الان کوه دردم آدمی که از همه کس ضربه خورده آرزوهای تو سینشم خیلی وقته مرده دوباره باز حرفای تکراری بگو شاید آروم شم بگو حال منو داری تو که دیدی ترکشای بدی روی پوست و تنم می بندی چشاتو تا که چیز دیگه نگم چیه سخته شنیدنش خیلی تلخه حرفام مگه روز خوشیم گذاشتی واسه فردام که انتظار داری مثل قبل حرف خوب بگیم خب خودتو بخواب بزن بازم مثل قدیم تا که نخوای ببینی چقد داغون و خرابم ببندی چشاتو تا که ندی تو جوابم ما که عادت کردیم به خدا عیبی نداره یه عمر کنارت بودیم ولی عین غریبه...

 

تو شب بی ستارم دلم به چشمات راضیه تو این سکوت بی دلیل وقت ترانه بازیه منی که چشمای تو رو به همه دنیا نمیدم برای ناز اون نگات از همه دنیا بریدم حقیقت قصه ی من ترانه هام فدای تو گلای سرخ پرپر لای کتاب برای تو حالا چی شد هرچی که بود میون عشق من و تو یه خاطر شد واسه من تو این شبای سوت و کور...

 

بازم مثل قدیم پر دردیم باید به خاطرت از بدیات چیزی نگیم باشه اصلا تو خوب همه بدیا از ماست دل تو کوچیکه ودل ما دریاست که انقد جا داره و واسه بدی دیگرون داره خفم میکنه دیگه بغض تو گلوم این ما بودیم با خوب و بدش همیشه ساختیم الانم رسیدیم تهش دیگه آخر خطیم ...می بینی روزام چقد تاریکه هی با توام هنوز خوابی که ..چرا ساکتی و هیچ جوابی نمیدی انگار که سالهاست گرفتی خوابیدی مگه دارم قصه میگم که تو خوابت برد نکنه خوبیام بود منو از یادت برد میگن به هر کی خوبی کنی از دست میدیش خب الانم همینه داریم درس پس میدیم پس تقصیر تو نیست بی رحمه زمونه توام نذار تو وجودت دیگه حرفی بمونه لب باز من بگو من می شنوم نمیخوام غرورت جلو چشم من بشکنه بگو بی مرام نیستم تا چشامو ببندم تا که نشی مثل من حرفات تو سینه بگندن توام یه جور مثل منی حال منو داری از دنیا بریدی از این قصه بیزاری پس بگذریم بازم مثل قدیم رو به روی همیم بخور قهوتو شاید پیدا کرده باشه طعمی...

دانلود آهنگmesle ghadim

دانلود موزیک ویدیوmesle ghadim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نظر من هر اهنگی ارزش گوش دادن نداره باید اهنگ های قشگ گوش داد این اهنگ ها رامی توانید ازاین سایت دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برای سلامتی اقا امام زمان چند صلوات می فرستیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 534
  • بازدید سال : 8,472
  • بازدید کلی : 173,052