loading...
به بهترین هاخوش امدید
حوصله کنقبل رفتنت یکم طاقت بیار به خاطر خاطراتی هرچند کم و زیاد که بین من و تو بود حوصله کن فقط همین یه بار ...بعد شنیدنش بذا برو اصن اسم منم نیار...

روزگار بامن سازگار نبود همه خوب و خوش بودن زیر آسمون کبود منم تنها دلخوشیم به خنده ی تو بود که از شانس بد اونم واسم نموند تو که میدونستی دلم فقط وابسته ی تو بود آخه بی معرفت این رسمش نبود که تو بذاری بری و منو تنها بذاری بگی به من و احساسم هیچ حسی نداری مگه تو نبودی میگفتی تا تش می مونی حالا چی شده چرا نامهربونی چی شد دلت هوایی شد و یهویی پر زد و رفت رو بوم یه غریبه سر زد اصن خیالتم نبود که من اینجوری می میرم وقتی عشق منی تو رو با یه غریبه ببینم آره شایدد تقصیر منه که بهت بال و پر دادم انقد خوب بودم از چشت افتادم الانم که بین من و تو فاصله زیاده فراموش کردی نمیاد خوبیام به یادت پس برو با همون غریبه خوش باش خوش بودنتو دل منم همیشه دوس داشت...

بعضی وقتا میشه دلم انقد میگیره آخه غیر بدی اصن دیگه چیزی ندیده تو دنیایی که عشقتم میده فریبت دیگه بسه دنیا دلم ازت بریده...

چقد خوب بود وقتی من و تو بودیم و یه خلوت خوش بودیم باهم حتی در اون حد که صدای خندمون گوش آسمونو کر کرد ولی چی شد کی بود به این رابطه گند زد نه...نمیتونم کنم باور که تو... بخوای بشی انقد نامرد که بگذری رد شی ازمن و روزگارم که خوشیش واسه تو شه تلخیش به کام من...میدونم اصن تقصیر منه اینو همه میگفتن که یه روزی میرسه من از چشت میوفتم آخه از تو تو وجودم یه بتی ساختم توم تا فهمیدی من این بازیو باختم رو شد دستم برات که همه چیم تو بودی توام که ته مرامو از ما چه ساده بریدی الانم حال و روز من با تو خیلی فرق داره تو یه برنده ی بازی من..یه خوش خیال ساده که عمر و زندگیش رو به باد داده منتی سرت نیست اتفاقه دیگه بوده افتاده اصن ببخش که خوبیات از دلم افتاده ولی به خدا تنهایی درده اگه کشیدی میدونی یا که منو ببینی تا ته قصه رو میخونی باورش سخته گفتنش تلخه که به خودت میرسی و میگی تف به این بختت...

بعضی وقتا میشه دلم انقد میگیره آخه غیر بدی اصن دیگه چیزی ندیده تو دنیایی که عشقتم میده فریبت دیگه بسه دنیا دلم ازت بریده...

دانلود آهنگ hosele kOn

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نظر من هر اهنگی ارزش گوش دادن نداره باید اهنگ های قشگ گوش داد این اهنگ ها رامی توانید ازاین سایت دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برای سلامتی اقا امام زمان چند صلوات می فرستیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 8,486
  • بازدید کلی : 173,066