loading...
به بهترین هاخوش امدید
سجادکشتگر بازدید : 1850 نظرات (0)

بگذر ازم

دوباره صدای ساعت روی دیوار یه قلم خسته با یه ذهن بیدار یه کاغذ خالی واسه شروع قصمون یه حس مرده با یه بغض تو گلوم که همین کافیه خب باز تا دم صبح نبش قبر کنم و باز خاطراتو که ببینم آخه چرا همیشه بن بست رو به رومه تو جسمم یه روح مردست زخم آرزوهامم که همش ترک خورده بود و رفت اونم به درک بذار عمر بگذره بذار ثانیه رد شه حرفام قصه نیست واسه لالایی بچه آره بد بختیا منو دوره کردن من همون دیوونه ی دوره گردم که الان گذشته آب از سرم یه اخلاق گند از سگ بدترم ...میدونی چرا؟!چون بدبختیا فقط واسه ما بود ما شدیم پای لنگ و سنگ جلو پامون که هرکس به سمتم از بخت بد خنجر زدش که از پشت به من 

آره من وصلم به دردم...همه زخمام موندن بی مرحم...اگه کوهم باشم من..تو این بازی بازم بازندم...

این قصه تلخه...آره خیلی وقته خب واقعیتم اینه روز خوش بود مگه چشام نادیده بگیرن الانم که می بینی بدجوری خستم از آدمای دورم که از خودم پست تر که با منو روزگارم یه جوری وصلن..بی انصاف نه نبودم اصلا منی که ندیدم خوشی توی گذر عمرم حتی از عشقمم رو دست خوردم...حالا چی مونده برام از رفیق بگم..نداشن منو..یا که از مردم بگم که ما رو پس زدن(من غلط بکنم!) به زیر زمین بودنمون انگ بد زدن..ما که نخواستیم شما به ما بال و پر بدید اصلا نخواستیم یه کوچولو ما رو درک کنید ولی چیزی که ندیدی به چشم تهمت نزن به یه مشت حرف مفت تو دامن نزن ...ما که گفتیم صد بار شکستیم از اول همین بودیم و ماهستیم فرقی نکردیم بازم همینیم همه خوردیم که الان نقش زمینیم..پس تو بگو انتقام از کی بگیرم منی که یه عمره با گریه خوابیدم به عشق اونایی که تهمت زدن قاضی حکم نداد گردن زدن...شاید راست میگن و اصلا من بدم تو خوب باش و بیا بگذر ازم نه واسه دردهام مرهم نباش فقط نمک رو زخمم نباش......

دانلود آهنگbegzar azam

دانلودموزیک ویدیوbegzar azam

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نظر من هر اهنگی ارزش گوش دادن نداره باید اهنگ های قشگ گوش داد این اهنگ ها رامی توانید ازاین سایت دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برای سلامتی اقا امام زمان چند صلوات می فرستیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 8,391
  • بازدید کلی : 172,971