loading...
به بهترین هاخوش امدید
سجادکشتگر بازدید : 55999 نظرات (0)

وقتی روزای رفته تو رو یادم میاره حس میکنم میلرزه دل واسه تو دوباره کاشکی دلم میفهمید گذشته ها گذشته اون که دلم میخواستش خیلی وقته رفته... خاطره های رفته باز میاد به یادم نمیتونم بگذرم از تو آخه دل به تو دادم شاید یه بار ببینمت تو رو دوباره آخه کجایی دل دیگه طاقت نداره...

 

حیف از اون روزایی که رفت و ما حس کردم که تو هم میدی جلا به اون همه گردوغباری که مونده روی دلم آخه با چه زبون حرفامو به بقیه بگم...توکه بودی یه روزی همه ی تار و پودم حالا لعنت میکنم از با تو بودن آخه یادشه روزی که دل ما رو ربود قسمش دادم و گفتم تو رو به تار موت تا آخرش دیگه توام با ما بمون نذار خاطرات بین ما یه روز بشه حروم اونم قبول کرد فقط بایک اشاره پس خودت بگو حالا چرا حالم خرابه چرا روز و شبم شده مثه کابوس مرگ چرا باید بکشم من عذاب و درد چرا این همه دارم سوالای بی جواب که گذاشتی واسه من توء بی مرام...

 

وقتی رفتی من اینجا تنها موندم از زندگی جا موندم دوباره برگرد فک میکردی جدا شدن آسونه ببین دلم داغونه دوباره برگرد...

 

هی بی معرفت واسه دیدار بعد بگو بینم کی بود که به دلش بی راهه زد مگه تو نبودی میگفتی عشق داره جاذبه پس چی شد حالا این همه فاصله حاصلش شده اون همه خاطره باطله آخه تو که منو نمیخواستی پس چرا نگفتی دروغ همه ی اون قصه ها حالا منمو یه دل داغونه پر درد که شدم مثه دیوونه های دوره گرد آخه نکشیدی نمیدونی چه دردی داره وقتی می بینی که عشقت از تو بیزاره فقط میخواسته قلبتو بشکنه بره تا که بکنی از زمینو زمان دیگه گله بگی روزگار آخه چرا انقد بدی چرا کردی همه خوشیاتو ازم دریغ چه طفلک دلم که ساده بود و خواب روی صورت عشقمم نقاب ای خدا چرا قصه های ما شده عاقبت مثل برگ و باد...

 

نگو تو برنمیگردی بی تو تنها شدم تنها آره هستم من به یادت همه روزا همه شبها نگو برگشتن محاله انتظار من خیاله نگو قسمت من نبودی ته فنجون توی فاله برگرد...تو بمون عشقو از چشام بخون به خدا می میرم ببینمت با دیگرون...وقتی رفتی من اینجا تنها موندم از زندگی جا موندم دوباره برگرد فک میکردی جدا شدن آسونه ببین دلم داغونه دوباره برگرد....

دانلود آهنگchera

دانلود موزیک ویدیو chera

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نظر من هر اهنگی ارزش گوش دادن نداره باید اهنگ های قشگ گوش داد این اهنگ ها رامی توانید ازاین سایت دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برای سلامتی اقا امام زمان چند صلوات می فرستیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 8,415
  • بازدید کلی : 172,995