loading...
به بهترین هاخوش امدید
سجادکشتگر بازدید : 3041 نظرات (0)

خدا به همرات

تو نگو دیگه تمومه عشق ما دیگه حرومه من فقط تو رو میخواستم تو نگو حرفی نمونده تو منو باور نکردی تو که با غریبه رفتی گل من خدا به همرات منو باز باکلی غم هام من دیگه تنهای تنهام تو برو دیگه از اینجا زندگیم بی تو حرومه تو برو خدا به همرات

 

وداع کردم از عشق پس برو بینم نمیخوام ببینمت از دنیاتم سیرم بودم بازیچه ی دست تو افکار پلید مثه هند جیگرخوار اومد و قلبمو درید حالا توی تنهایی دلم قلم توی دستم می نویسم از قصمو تو و حسم اما باز بوی عطرت توی خونه منو تو اوج غم و حسرت می کشونه ببین این اشکام روی گونه آبرومه که به خاطر تو میریزه و مرگ پیش رومه پس دفتر خاطراتو دست تو میدم بشین ورق بزن ببین دختر بی رحم آره حس خیانت دختر داشتی تو به من تخم نفرت و کینه رو تو کاشتی تو دلم حالا چی مونده از تو واسم خاطره من و غم و یه مشت ورق باطله...

 

تو نگاه برفی تو پشت سایه ها میشینم وقتی تو نیستی کنارم قاب عکستو میبینم...

 

پیر شدم تو جوونی قسمتم اینه فقط خدا بوده تو تنهایی زجرمو دیده تو تاریکی دلم بودم دنبال نوری تا بشه یکی واسه منم سنگ صبوری ولی نبود نشد خدا اینم شانس ما باید بکنم حالا از عشق من وداع  وداع از عشق باهرچی هست باش که تو سینه یه قلبی از سنگ داشت حالا از عشق سرشکم و نفرت پرم آره خودم کرده لعنت بر خودم پس ابله نشی بخوای از عشق نشونی اگه غفلت کنی بدون یه عمر پشیمونی بدون عشق قصست و توی کتاب داستانه پی ش نگرد این رسم خواستنه پس ارزش بذا توام واسه دلت خودت عزیز نذار غریبه ای بیاد زود تند بره...

 

این دیگه آخر قصست حرف بین ما تمومه تو میری پیش غریبه این ددیگه دل میسوزونه ...ای خدا دلم گرفته نمیدونی چه غریبم هر کی اومده تو دنیام یه جوری داده فریبم ای خدا تنها ترینم حتی سایه هم ندارم توی این غروب پاییز مثه ابر نم نم می بارم ای عزیز مهربونم ببخش منو دردت به جونم نفرینت نکردم اما تو زدی زخم زبونم اون که رفته دیگه رفته ارزش گریه نداره آخ که کاش چشام نباره تو رو به یادم بیاره...

دانلود آهنگkhOda be hamrat

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نظر من هر اهنگی ارزش گوش دادن نداره باید اهنگ های قشگ گوش داد این اهنگ ها رامی توانید ازاین سایت دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برای سلامتی اقا امام زمان چند صلوات می فرستیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 8,484
  • بازدید کلی : 173,064