loading...
به بهترین هاخوش امدید

دانلود در ادامه مطلب

 

 

دانلود آهنگ نه نرو

 

 

متن ترانه :

 

تو رو رنجوندم با حرفام
چقد حس میکنم تنهام
چه احساس بدی دارم
از این احساس بیزارم

نه، نـرو، تنهــام نذار
من عاشقتم دیوونه وار

چی شد چشماتو رد کردم
چی شد من با تو بد کردم
نمیدونی، نمیدونم
ولی بدجور پشیمونم

نه، نـرو، تنهــام نذار
من عاشقتم دیوونه وار

صدامو میشنوی یا نه
صدای خستگیهامو
دلم خیلی واست تنگه
ببین دستای تنهامو

نه، نـرو، تنهــام نذار
من عاشقتم دیوونه وار


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نظر من هر اهنگی ارزش گوش دادن نداره باید اهنگ های قشگ گوش داد این اهنگ ها رامی توانید ازاین سایت دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برای سلامتی اقا امام زمان چند صلوات می فرستیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 1,378
  • بازدید سال : 9,316
  • بازدید کلی : 173,896