loading...
به بهترین هاخوش امدید

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام عاشقانه با لینک مستقیم  به همراه متن آهنگ

ترانه : پیمان طالبی , تنظیم : فریبرز خاتمی

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

% دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام عاشقانه

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام عاشقانه

چشمات معصومه
چشمام آرومه
دنیا چه خود خواهه..
ناراحتم از این
که عمر این رویا
اینقدر کوتاهه..

دل میبری آسون
آدم کنار تو
دنیاشو می بازه..
پیراهن مشکیت
از تو برای من
یک کعبه می سازه
موهای تو شعرن
تو شعرهای تو
هر سطرو دوست دارم..
بو می کشم عشقو
میدونی که خیلی
این عطرو دوست دارم..

ما خاطره داریم
از هرچی حتی از
برگای پاییزی..
با برگای پاییز
انقدر عکس میگیرم
تو اشک میریزی
من ساده می میرم
تقصیر تو هم نیست
تقدیر من بوده..
چون علت مرگ بسیاری از مردا
عشق یه زن بوده..
دستات مهمونن خیلی نمیمونن
شاید بری از دست..
از رفتنت گفتم
آروم خندیدی
پس احتمالش هست..

موهای تو شعرن
تو شعرهای تو
هر سطرو دوست دارم
بو می کشم عشقو
میدونی که خیلی
این عطرو دوست دارم..
ما خاطره داریم
از هرچی حتی از
برگای پاییزی..
با برگای پاییز
انقدر عکس میگیرم
تو اشک میریزی ..


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نظر من هر اهنگی ارزش گوش دادن نداره باید اهنگ های قشگ گوش داد این اهنگ ها رامی توانید ازاین سایت دانلود کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برای سلامتی اقا امام زمان چند صلوات می فرستیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 102
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 1,264
  • بازدید سال : 9,202
  • بازدید کلی : 173,782